poniedziałek, 17 lutego 2014

Trening

Hej!

Dzisiaj poniedziałek, więc jest post. Aparat mam znów w zasięgu to skorzystałam jak najszybciej. ; )

Ostatnio mamy tyle czasu, że trenujemy i trenujemy. Dopracowujemy  "wstydź się" i z wolna wkraczamy głębiej w naukę chodzenia przy nodze. Na razie idzie dobrze. Axel zaczyna ładnie zarzucać zadkiem i dobrze staje przy nodze. Jeszcze przez pewien czas to będziemy szlifować, a potem zaczniemy ruszać z miejsca.
Będę też musiała popracować nad skupieniem uwagi. Wczoraj chciałam potrenować z Axikiem frisbee w parku, ale była totalna zlewka. Bardziej interesiły go zapachy i inne psy. Na szczęście są ferie i będę z nim pracować ostro na zewnątrz. Może z czasem zacznie być mniej olewający... Na szczęście jak ma przybiec to przybiegnie.

Oto filmik:


Mam na koniec dwie informacje:
1. Dostałam dzisiaj kupon na szarpak. Zostałam wylosowana na blogu Martyny i jej psiaka Fuksa (jej blog znajduje się w "Odwiedzamy"). Dziękuję wraz z Axikiem. Wykorzystamy go jak najprędzej. ; )
2. Dowiedziałam się, że w pobliskim parku do którego chodzę na spotkania psiarzy miał być wyznaczony ogrodzony kawałek dla psów. Niestety petycję rozgromili księża i wierni z pobliskiego kościoła. Wciąż o tym myślę i może znów zaproponuję, byśmy wywalczyli teren dla psiaków, bo nie chcemy mieć na głowie straży miejskiej (wczoraj jakaś czepliwa babka nas zgłosiła).

2 komentarze:

  1. Oo, dobrze, że kupon dotarł :)
    Fajnie mu idzie obracanie na książce, Fuks nie może tego zakumać xD

    Pozdrawiamy i czekamy na jakieś spacerkowe fotki i filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku było kiepsko. Wciąż złaził na podłogę, a jak już stał na dłużej to nie ogarniał. Jedynie gapił się jak próbuję chodzić wokół książki, a on wtedy złaził. XD

      Na pewno w tym tygodniu będą. Najprędzej w sobotę, ale może wcześniej będę mieć wypad z przyjaciółką i jej sunią, więc foty gwarantowane. Albo też może z wypadu rowerowego, bo tak ciepło, że aż szkoda nie wykorzystać takiej pogody. ; )

      Usuń